Thursday 5 September 2013

Bila Kebosanan Mula Melanda.

Assalamualaikum....

Okay...lama rasanya aku tak update entry baru. Now rasa bosan sangat-sangat. Nak study takde mood..kang tak pasal-pasal apa yang aku nak study tu tak melekat dekat kepala aku ni...heheheh...

Hmmm....nak cerita ape erk dekat korang?

Haaa....kenapa lagu dekat pencintanovella ni dah berubah? Mesti korang nak tau kan...kalau tak nak tahu pun tak pe..tapi aku just cerita jelah...
Lagu ni aku start minat bukan sebab Hani yang recommend kan..tapi sebab lagu ni diantara lagu yang aku karoake dengan kawan-kawan sekolah baru-baru ni.

Bayangkan...sangat-sangat menyentuh perasaan bila kami menyanyikan lagu Harus Terpisah by Cakra Khan diakhir karoake kitorang...macam tau-tau je memang kitorg HARUS TERPISAH demi mengejar cita-cita masing.

Sue...my beloved bff aka sister hood..dapat offer buat degree dekat UniMAP, Perlis. Faridah dapat dekat UUM, Kedah..hmm..so ktorg buat gathering aritu utk saje2 nak happy2 sama2..

Ya Allah...aku dengan Suraya..susah aku nak story..persahabatan kami sangat lama. Sejak dari aku darjah 3 aku kenal dengan dia..Selama ni dia study dekat je dengan aku. Tapi sekarang..jauh rasanya..nun jauh di Perlis sana..arghhhh....susah lah kita nak story mory sue...hmm..tapi xpe..kita ada whatsapp,wechat,twitter sume..so xde halangan la kan..so,aku happy akhirnya kau berjaya tempatkan diri kau dekat sana. Impian kau kan..aku happy tgk kau happy.. :)

Aku masih di Bangi..sekarang..Anis je la yang dekat dengan aku..sebab dia dekat UKM je..so senang la nak jumpa. hihihi...

p/s : Doakan kejayaan aku disini..Semoga aku berjaya dengan cemerlang dekat KPTM Bangi ni.. InsyaAllah..

p/s : Entry yang paling merepek yang penah aku tulis..sebab aku tak tahu nak tulis apa..apa yang terlintas dekat kepala tu lah yang aku tulis...hahahahah......

Bye....see you next time uolls... :) Night...

-azliza aziz aka zaza zara !!! -

2 comments:

  1. akak doakan agr berjaya dlm pelajaran :)

    p/s : nama kite same la... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak..sorry lmbt reply..sbb bru on blog ni..salam perkenalan :)

      Delete