Sunday 9 December 2012

Hiking Gunung Jasar di Cameron Highlands!!!

Assalamualaikum :)

...hmmm..muncul lagi aku hari ni kan?Kalau dan aku nak tuliss entry asyik nak tulis jerr..cuba kalau time aku jd malas..berbulan2 lah blog ni xde spe nk jenguk..So hari aku nak share sikit pasal aktiviti lasak yg first time aku lakukan iaitu hiking.Actually aku tak pernah pon test bende2 yg extreme mcm ni,tp bile dah peluang ada depan mata,why not aku tak nak try kan?Selain dari tu,dapat lah jugak aku turunkan lemak2,kalori2 yg terkumpul dalam badan ni.Kebetulan sekarang aku dah join Kelab Kembara KPTM Bangi.So asyik mengembara jela kita orang..hahahah...Serius aku happy and excited gilerr masa mula2 dapat tau dr Kak Mina yg ada trip gi Cameron.Dah lah aku tak pernah gi sane lg.So peluang ni mmg aku guna secukup nya lah.Bila gi trip zaman IPT ni lain rasenye.Yelah segala2 nya kena handle sendiri dari segi pasang khemah,memasak..semuanya lah..Bak kata org apa yg penting KERJASAMA!!!hahaha..mcm wonderpets dah aku ni..alahaiii..
Sebelum pergi tu,ptg tu aku diberi tugas untuk prepare sikit2 utk BBQ malam first day kitorang.So mlm tu punya lah letih,dgn nak packing barang lagi.Tapi berbaloi lah.Sebab mmg best gilerr join kelab ni.
Actually,aku pergi dah lama dah,kitorg pergi pd 31-2 August 2012 aritu.So time merdeka lah kitorg gi.Cakap banyak pon tak guna kan kalau tak share gambar2 kat korg..Ok yg ini..dipersilakan:



Tu dia gambar orang yang bekerja keras utk menjayakan trip ni iaitu cuci ayam.hahah~



Ni time prepare ayam BBQ kitorg..


Ni lah tempat yang ingin dituju..



Kembara Merdeka KPTM Bangi 2012 di Gunung Jasar!!!


Banner kami.



Wondergirls!!!Horeyy..



Bharat Plantation Tea


Wow..smile!!!


Candid!!!



Mandi-manda di Lata Iskandar.


Ketinggian Gunung Jasar,Cameron Highlands.


Okay..itu sahaja lah yg sempat aku nak share dkt uolls semua..see u next time..bye..assalamualaikum.







No comments:

Post a Comment