Thursday 6 December 2012

Makeover !!!

Assalamualaikum...lama rasanya aku tak buat entry baru ni..so,hari ni dari ptg sampai lah malam keje aku makeover blog aku yg sudah semestinya tidak cantik langsung.
Hari berbekalkan pengetahuan dan ilmu yang aku ada serba sedikit ni aku gunakan lah untuk makeover my blog..Idea untuk makeover blog ni muncul sejak malam tadi bile aku dan suraya sibuk cerita pasal blog blogger2 seperti Fatin Liyana,Irine Nadia dan Fatin Suhana.Dari situ bermula lah azam untuk why not kalau aku pulak yg makeover blog aku yang cikai ni.So berbekalkan semangat tu lah aku terus rasa...rasa ape???
Rasa ni lah masanya lah beb!!!
Kalau korang perasan lah,ada sedikit pembaharuan yg ada dalam blog aku hari ni iaitu url blog aku sudah bertukar menjadi pencintanovella.blogspot.com...Kalau dulu greeenleaf.blogspot.com kan???sekarang dah lain. So doakan lah supaya aku akan terus tulis entry ni..sebab aku ni seorang yg pemalas nak meng update blog ni.Tp lepas ni InsyaAllah lah.

No comments:

Post a Comment