Wednesday 3 April 2013

The End....SSID !!!

Assalamualaikum...


Akhirnya...setelah seminggu aku baca novel SSID..akhirnya sampai juga ke penghujungnya. Seriously...novel ni memang best giler lah bagi aku. Tak sia2 juga lah baca. Tapi tu lah kan...memandangkan aku busy dengan study lagi..mana sempat sangat nak spend time mengadap novel macam setiap kali yg aku buat setiap kali cuti sem tu. Sekarang ni..kalau ada masa lapang baru aku akan baca. Kalau tak..memang tunggu time semester break jela...hmmmm..boring jugak bila kita tak ada apa nak buat ..sebab novel dah habis baca...hmmm..sob..sob..

So sampai sini je kut entry aku untuk hari ni..so...see u next time...nak mandi pulak ni..nak gi kelas mengaji pukul 8.30..maklumlah..tugas sebagai seorang pelajar menghalang aku daripada duduk bersenang lenang dalam bilik..okay bye.... :p

No comments:

Post a Comment