Tuesday 1 January 2013

Happy New Year 2013!!

Assalamualaikum...

Selamat tahun baru 2013 aku ucapkan kepada semua sahabat2 ku..hmm...aku harap 2013 adalah tahun yang lebih baik dari tahun sebelum-sebelum ni.. Moga aku akan perolehi kejayaan di dunia dan di akhirat kelak suatu hari nanti.
Pejam celik pejam celik..aku dah nak masuk semester 4..cuti pon dah tinggal lagi seminggu je lg..so..dengan azam yg baru aku akan cuba sedaya upayaa aku untuk terus capai impian aku mncapai kejayaan dalam pelajaran.Rasa kecewa memang ada..tipu kalau aku kata tak ada langsung. Tapi sebenarnya rasa kecewa itu lah yg kadangkala mematangkan fikiran dan semangat kita untuk terus berusaha dan usaha sehingga kita dapat capai apa yg kita mahukan dalam hidup ni. Aku juga harap, tahun 2013 akan membawa aku ke satu fasa yg lebih mematangkan diri aku..Al maklum lah..tahun ni aku dah mencecah umur 20 tahun. Dah masuk zaman 20-an..bukan lagi belasan tahun wahai sahabat2 ku. hehehe...
Lagi satu..sorry lah...aku tak sempat siapkan novel aku lagi time cuti sem ni..sibuk membaca novel org sampai terlupa nk siapkan novel karya sendiri..

Okay..later aku post entry lagi k..bye..assalamualaikum.. :)


No comments:

Post a Comment